Bezpieczeństwo dostawy

             W trosce o to, aby zamówienia naszych klientów zostały dostarczone w stanie nienaruszonym, powierzyliśmy dostawę wyspecjalizowanym firmom kurierskim, takim jak InPost Kurier, InPost Paczkomaty, DPD, UPS i inne. Istnieje także możliwość osobistego odbioru paczki bezpośrednio z naszego magazynu przy ul. Wrocławskiej 7, 55-040 Bielany Wrocławskie.

          Pamiętaj, aby każdorazowo dokonać sprawdzenia stanu towaru po dostarczeniu przesyłki i w obecności przedstawiciela podmiotu realizującego dostawę (kurier, operator pocztowy, etc.) w celu sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu oraz, czy jej zawartość jest zgodna z zamówieniem. W przypadku wystąpienia w/w nieprawidłowości sporządź protokół szkody. Odnotuj w nim informacje o oznaczeniach ostrzegawczych na opakowaniu, o zabezpieczeniu przesyłki zarówno na zewnątrz (folia, taśma firmowa) jak i wewnątrz opakowania (karton, wypełnienie) oraz informacje o rodzaju uszkodzeń (które elementy i w jaki sposób zostały uszkodzone). Poinformuj nas niezwłocznie o zaistniałej sytuacji. Pozwoli nam to szybko i sprawnie załatwić Twoją reklamację.

            Wszystkie zamówienia wysyłane są zazwyczaj do 48h od momentu przyjęcia zamówienia. Część towarów wysyłana jest w dłuższym terminie realizacji, co jest zgodne z informacją na stronie danego produktu. Produkty z kategorii elektryka posiadają dokładną informacje na temat liczby artykułów na stanie magazynu. Zamówienia przewyższające tą liczbę będę realizowane w wydłużonym terminie realizacji. W razie jakichkolwiek problemów bądź niejasności w kwestii wysyłki prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 71 750 60 06 lub e-mail na kontakt@stukpuk.pl.

Sprzedający zastrzega sobie możliwość zmiany firmy kurierskiej, także po złożeniu zamówienia przez Nabywcę.

          W momencie przekazania towaru firmie kurierskiej Nabywca jest powiadamiany o tym fakcie poprzez wysłanie informacji na konto e-mail podane w zamówieniu. Nabywca powinien otrzymać numer listu przewozowego, dzięki któremu będzie miał możliwość śledzenia stanu swojego zamówienia na stronie internetowej przewoźnika. Dostawa jest zwykle realizowana przez dostawcę w ciągu 2-4 dni roboczych.

Obowiązujące koszty wysyłki (dla przesyłki kurierskiej z przedpłatą (płatność online, przelew tradycyjny):

- Zamówienia o wadze do 30 kg - 14,99 zł

- Zamówienia o wadze do 62 kg wysyłane w 2 paczkach o łącznym koszcie 27,99 zł

- Zamówienia o wadze do 93 kg wysyłane w 3 paczkach o łącznym koszcie 41,99 zł

- Zamówienia o wadze do 124 kg wysyłane w 4 paczkach o łącznym koszcie 55,99 zł

- Zamówienie o wadze do 149 kg wysyłane jest w paczkach bądź paletą w zależności od specyfiki towaru w koszcie 69,99 zł

- Zamówienie o wadze do 200 wysyłane na palecie w koszcie 120 zł

- Zamówienie o wadze powyżej 200 kg wysyłane są na palecie w koszcie 120 zł

Do zamówień przesyłek kurierskich za pobraniem doliczany jest koszt 3 zł brutto.

W wyjątkowych przypadkach zamówienia mogą być wysyłane wprost z magazynu dostawcy lub producenta za pośrednictwem firm przewozowych, z których korzystają powyższe firmy.

W przypadku zamówień o wartości powyżej 1000 zł istnieje możliwość negocjacji kosztów dostawy, w takich sytuacjach prosimy o kontakt z obsługą sklepu.

           Zamówienia powyżej kwoty 299 zł brutto o łącznej wadze nieprzekraczającej 30 kg są dostarczane za darmo. Ewentualne koszty transportu, przy przesyłce przekraczającej łącznie 30 kg, zostaną wyświetlone na etapie przejścia do koszyka.

            Standardowa dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. Istnieje możliwość wysyłki poza granice kraju, w takim przypadku prosimy o kontakt z obsługa sklepu w celu indywidualnego wycenienia kosztów dostawy.

W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących niestandardowej metody wysyłki zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem +48 71 750 60 06 lub o wiadomość na kontakt@stukpuk.pl

  • Najczęściej oglądane
  • Nowości